szerda, március 07, 2007

Karaoke+Farsang!


Ejj, de jó kis hétvégém volt!
Kezdődött ott, hogy pénteken elmentem a kórus egyik tagjának születésnapi partyjára a Stadionokhoz. 8-kor érkeztünk Niellel másodikként, aztán befutott az ünnepelt is :) Meg persze még vagy 15-en :) Ahhoz képest, hogy 13 főre foglaltattak, jól összejöttünk :) Nah rendeltünk Virgin Pina Coladát, ami fincsi volt nagyon, aztán 9-től zene ment, alig hallottuk egymást, majd 10-től karaoke, amire már előre lehetett kéréseket leadni. Én nem adtam le semmit, mert nem tudok ennyire énekelni, de Niel megtette, és el is énekelhette a Nézz, nézz az ég felé... c. dalt :) Annyira tetszett :) Aztán volt pár ismeretlen, de azért jó szám, táncoltunk is, majd úgy fél 2 felé eljöttünk az éjszakaikkal. Szóval hajnali 2 után értem haza, reggel 8 körül keltem, mentünk a 'kedvezményes cipő- és ruhavásárra' a Stadionokhoz. Hatalmas tömeg volt az utakon, mert az EXPOn most volt a Szabadidő kiállítás vagymi, és alig lehetett araszolni a környéken, de a cipővásáron kevesen voltak. Cipőt nem kaptam, de lett két szép hajcsatom és kaptam egy zöld kendőt, amit aznap viselhettem is a farsangon :)
Tehát farsang: Nagy készülődés, pakolászás, későn elindulás után az Örsön találkoztam N.-val :) Fölszálltunk a metrópótlóra, és akkor elszállt minden reményünk, ugyanis a fent említett okok miatt végig állt a sor az Örstől a Stadionokig. N.-val eldöntöttük, hogy a Stadionoknál leszállunk, és az 1-essel elmegyünk a Hídig, és ott szállunk fel a HÉV-re. Teljesen jó volt, épp jött a vili. Aztán az Árpád hídhoz érve sajnos látnunk kellett, hogy elment a HÉV :( N. tanácsára elmentünk a Flórián térre, hogy vegyünk vmit, csak épp bezárt már. Na mind1, vissza meg épphogy elértük a fél órával az előző után induló HÉVet, viszont a megállóban P.-lel találkoztunk :) Rögtön fölajánlottuk esernyőinket(ugyanis végig esett), hogy megvédjuk a szintijét (Klotildot :)) Nah, ott aztán e. elénk jött, és miközben Ank. által vezetett autót is irányította (újabb bizonyítékot kaptunk a helymegtalálási képességeiről) elkísért a helyszínig minket :)
Nah ott aztán én spuri az öltözőbe, mert még át kellett öltöznöm, így sajnos lemaradtam egy jó táncról, de sikerült N.-ot meghallgatni Á. kíséretében :) Meg volt még egy hobbitos előadás is, aztán meg sok minden. Először is mindenkit leteszteltem, hogy felismernek-e a maszkomban. Hát nem jellemző :) E. és C. mondták, hogy már majdnem mondták a nevem :) Majd ezek következtek - nem időrendben-: nyitótánc, ami keringő volt, és fergetegesen sikerült; utána sok keringő, amire sokat táncoltam, köszönettel a srácoknak, akik felkértek :) :* - nagyon szeretem a keringőket! - majd maszkverseny, amin vmi hiba folytán benne voltam a 6 legjobb női maszkot viselőkben :) És ez volt a bálkirály és -királynő választás első fordulója is :) Pártalálás után S.-nal kellett a 2. fordulóban bécsi keringőt táncolni. Akkorákat mosolyogtam, amikor S. mondja, hogy ő tulajdonképpen sosem táncolt még ilyet, meg úgy mást se nagyon :D Nem bvaj, szerencsére a 3. fordulóban nem kellett Rómeó és Júliát játszanunk :) Meg volt jelmezverseny is, ahol az abszolút kedvencem Tumnus, a faun volt :) De Ank. és A. meg S. is jól néztek ki :) Jövőre én is beöltözöm :D Na, aztán volt tombolahúzás is, ahol ugyancsak vmi hiba folytán az legutolsóként és utolsónak vett számomat húzták ki, amivel nyertem egy DVD-t (36 című francia filmet). Szóval remekül éreztem magam! Találkoztam sokakkal, akiket régen láttam, de sajnos hiányoltam is pár embert, akik nem jöttek el. Aztán volt még holdfogyatkozás-nézés, kis dizsi, black jack (2 hűtőmágnest zsákmányoltam), e.-nak szörp-vétel (remélem, megadja :P), aztán meg 5-kor SÚ. elvitt minket R.-vel a Mexikói útig, amiért nagyon hálás vagyok :) R.-vel majdnem végig együtt utaztunk a 61-esen. Mikor leszállt - alig vettem észre félálmomban - körbenézek, és kit látok meg? Hát persze, hogy N.-t, akivel együtt jöttünk, és végül együtt is megyünk :) Odaadtam a helyszínen felejtett esernyőjét, aminek nagyon örült :) Én is neki, aztán meg hajnali 6-kor végre hazaértem, majd úgy 2-ig aludtam :) Szóval ez volt az egyik legremekebb hétvégém :)

6 megjegyzés:

Dreamer írta...

Én is felismertelek ám..:D

Névtelen írta...

remélem, farsangtopikban táncosok közül direkt felejtetted ki E.-t... ;)=

Patiszon írta...

Dreamer: azért volt egy kis előnyöd, gondolom :)

Patiszon írta...

Ööö... ennyire kihagy a memóriám, vagy mi, de nem emlékszem, hogy táncoltunk volna :)

Névtelen írta...

ööö... akkor alighanem túlzásba vittem a pörgetést... ;) igen, ennyire. :/ szerintem de, keringőt méghozzá.

Patiszon írta...

Ööö. bocsi, elfelejtettem mea culpa :)