hétfő, augusztus 19, 2013

A legek tábora

avagy Tolkien Tábor 2013 élménybeszámoló

Ez számomra a legek tábora volt, ami rögtön a tábor végén meg is fogalmazódott bennem.
Tehát az idei Tolkien tábor számomra
a leghosszabb volt a maga 12 napjával (0. napi szervezőivel együtt),
a legforróbb volt (hőmérsékleti adatokat nem tudok összevetni, de érzésem szerint ez volt a legmelegebb),
a legfárasztóbb volt. Több táborban voltam már, de egyikben sem fáradtam le ennyire.
Ebben a táborban volt a legkisebb a csapatom és legnagyobb a rendem létszáma.

A tábor összességében remek volt, nagyon jól éreztem magam, és ugyanezt láttam többeken is.

Amit sajnálok: az időjárás. Lehetett volna kószabarátibb is, mivel a rekkenő hőségben csak közeli helyeket tudtunk meglátogatni, de igyekeztem kihozni ebből is a maximumot.
Aminek nagyon örülök: a csapat tűzszertartásának összerakása és az előadása nagyon nagy élmény volt számomra - látni, ahogy többen megpróbálnak beleadni az ötletelésbe, hogy élvezik, aggódnak, hogy milyen lesz. Aztán az előadás utáni taps, meg az érzés, hogy jó lett, hogy látványos le(hete)tt. (Jut eszembe, meg kellene nézni...)
A másik a rendi bemutatónk volt. Rabyn előzetes kérésére úgy terveztem, hogy nem fotóbemutatót tartunk, hanem valami vicces mozgásost. Aztán úgy alakult, hogy egyrészt kevés kép készült, másrészt meg az ötletem tetszett a rendtagoknak, így megvalósítottuk az igaz mesés bemutatót :) Több mint a fele igaz volt! :) (pl. a szomszéd hegy neve tényleg Üveg-hegy).
Ej, de jó volt...

Nincsenek megjegyzések: