kedd, február 13, 2007

Kedves kedd

UFO Kedd van, vagymi. Meg suli. Az nem annyira jó. De ki lehet bírni. Legalább sok az ismerős. Mint a viccben :)
Sok új nem történt. Fényképezgettem az egyetemen. Akinek nem ismerős az R épület, megcsodálhatja a lift feletti humoros feliratot és az UFÓnak becézett tanreaktort :)



elvonóhely
és a lift feletti humoros feliratot :)
Nem is tudom, ki lehetett ilyen vicces kedvében ott :)
Tegnap teljesen véletlenül találkoztam Niellel az 1&Men :) Nagyon örültem, csak aztán siettem órára. Matek 4 :P
Én már éreztem tegnap a tavaszt, ma meg ősz lett belőle. Mikor lesz tél?

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

ugyanezen lift fölött, az ötödiken, van egy ajtó. afölötti verzió még durvább... ;)

Patiszon írta...

Hmm, majd most megnézem :)))

Patiszon írta...

1ébként Neked is csak vékony csíkban látszik a szöveg oldalt? Mit tehetek ellene?

Névtelen írta...

igen.
több MARGIN vagy nagyobb WIDTH... :)

Patiszon írta...

Na igen, de azt hol? Megyek, megkeresem...