kedd, január 23, 2007

Nah igen, utoljára 12-én írtam, most 23-a van. Voltam 1-2 vizsgán a műanyagok 4esre meglett. Ma meg vegyművből (Vegyipari Műveletek) voltam írásbelin. Eredmény csütörtökön. Addig meg kellene tanulnom az egész fizkémet... Aztán meg 5 nap alatt a fizikát, ami már jobban hangzik, így esélyesebb is...
Volt szülinapom, ezúton is szeretném megköszönni mindenkinek, aki felköszöntött :)
Kaptam ezt-azt, de a legnagyobb meglepit Nieltől kaptam, egy színházi belépőt A csábítás művészetére :) Az egy csodás nap volt, amikor átadta :) A Mozartban ültünk, aztán meg a Várban sétáltunk, este meg moziztunk :) Olyan remek nap volt, hogy igazi ajándék volt :)
Az origo fórumon meg szerveződik a vízöntős találkozó. Csak nehogy elfeledjem :))
Csak túl legyek a vizsgákon, utána már nem sok baj lehet :) Még szerencse, hogy telik az idő, és nem kell olyan sokat szorongani rajta. Indulok is haza, mert tanulok ezerrel fizkémre. Csak Isten és a szerencsém segíthetnek :)

Nincsenek megjegyzések: