vasárnap, április 29, 2012

Tolkien Levelező Verseny 2012 döntő

Ismét eljött az idő, amikor a TLV-n jól szereplő csapatokat meghívjuk a lassan hagyományossá váló helyszínre, a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár központi épületébe. Idén én kísértem a Keletibe érkező vidékieket a könyvtárhoz, nagy meglepetés volt hogy az a csapat is oda jött, akik a volt sulimba járnak most. Megtudtam, hogy a volt ofőm nem sokat újított szövegelés terén :) A helyszínre érve elfoglaltam a helyemet a lépcső alatt, aztán megnyitó, majd jöttek a csapatok. Én a Sárkánybarlang fantázianevű állomást vezettem, ahol logikai feladatokat kellett megoldaniuk a csapatoknak. Nagyon ügyesek voltak, legalább egy feladatot minden csapatnak sikerült megoldania. Volt ördöglakat, ládikák feliratokkal, érmés feladatok... Nagyon remek érzés, amikor kitalálják a megoldást :)
A helyszín a Wenckheim palotarész, még mindig meseszép! Nem egy ember tudna elképzelni egy bált ott, vagy akár ott is lakna :)

Képeket itt találhattok

Remélem, jövőre is ugyanilyen lelkesen vesznek részt a versenyen a diákok :)

Nincsenek megjegyzések: