szombat, szeptember 17, 2011

TLV

Tolkien levelező verseny. Idén én is szervező vagyok. Nem tudom, honnan jött, de valahogy ki akarom magam próbálni. Meg néha úgy érzem, nincs eléggé lekötve az szabadidőm. Csütörtökön volt az első szervezői találkozó a Hanami teaházban. Még mindig nagyon jó hely, isteni pirított mandulás rooibos teát ittam :)
SÚ-val leszek egy kategóriáért felelős, azaz feladatokat gyártunk nagy mennyiségben :) Emellett a költségvetést Ádámmal készítjük el. Elvállaltam, mert láttam, hogy senkinek sem fűlik hozzá a foga, de már az elején szólt Ádám, hogy segíteni fog. Szeretem a számokat :D
Ma meg műszaki zseninek titulált Anyu, csak mert visszazártam egy lakatot a cukrászdában. Bár az eladónő megjegyezte, hogy hagyjuk csak, majd ő visszateszi, de egyáltalán nem volt bonyolult.
Ma autómentes nap van az Elágon, már elkezdődtek a programok. Elugrunk majd oda Anyuval, aztán onnan megyek osztálytalálkozóra. Jej.

Nincsenek megjegyzések: