péntek, szeptember 23, 2011

Tali Minccel

Tegnap találkoztam Minccel a Deák téren. Úgy gondoltam, hogy pontosan érkezik, ezért én épp elindultam volna egy kis sétára, amikor hívott, hogy a helyszínen van. Némi mekis kitérő után a Túrisztba mentünk. Eléggé hm, régies hely, ami azt is jelenti, hogy nagyon olcsó a csapolt sör (Borsodi korsója 280 Ft). Szerencsére kint is találtunk helyet, leültünk tehát a Zsinagógával szemben :) A pultos hölgy kedves, közvetlen volt. Jót beszélgettünk, aztán visszasétáltunk a Deákra és irány haza.

Ma bent a munkahelyen megkóstoltam azt a karamellt, amit az egyik kollégám hozott baltikumbeli útjáról. Nagyon finom volt, omlós, töltött csoda. Pedig alapvetően nem szeretem a karamellt, de ezt érdemes volt megkóstolni. Gotina a neve (ami bocit jelent), így nézett ki:

Találtam egy egész blogot, ahol több mint ezer csomagolást gyűjtöttek össze a Gotinához 8O
Mindenesetre ha valaki arra jár, feltétlen hozzon nekem egy csomaggal :)

Nincsenek megjegyzések: