szerda, december 26, 2012

Hobbit 3D HFR (48 fps)

Megnéztem ma A hobbitot 3D HFR-ben az Aréna plázában. Most láttam másodjára, elsőre a premieren néztem meg, feliratosan, 2D-ben. Nekem a mostani megtekintés nem adott túl sokat hozzá. A 3D jelen esetben nem volt számomra hű de látványos, csak a lepkés résznél. A magyar szinkron meg... hát, fura volt az angol hangok után a magyart hallgatni... Jó volt, hogy magyarul énekeltek, de még sokszor meg kell hallgatni, mire megértem minden egyes szavát. Thorin dalának elején tényleg furán hangzik, valahogy nem tiszta a hangja. A HFR-t eleinte úgy érzékeltem, mintha felgyorsulna a jelenet, beltérben aztán a filmsorozatokra hasonlított, míg kültéri jeleneteknél a természetfilmek képi világa jutott eszembe. Még szokni kell ezt a technológiát. Legközelebb IMAX 3D-ben szeretném megnézni, az avataros tapasztalataim alapján ott jobban kijön a 3D látvány nekem.

Nincsenek megjegyzések: