kedd, szeptember 25, 2012

Nem tudom, más miképpen áll avval, hogy rajong egy színészért/énekesért/... de nálam ez eléggé fura dolog. Alapvetően nem tudok olyan mértékben lelkesedni dolgokért, mint ahogy másokon látom. Nem égek olyan tűzzel, talán lassú víz vagyok inkább. De most van egy színész, aki valahogy megbolygatott. Persze, itt sincs szó mindent elsöprő dologról, csak ha már engem is megérintett (amivel bőven nem vagyok egyedül), akkor ott lehet valami. Mindenesetre tegnap este egy levélfélét fogalmaztam hozzá a fejemben angolul, mielőtt elaludtam volna. Persze tudom magamról, hogy ez csak elképzelt levél marad, mert nincs bennem kitartás, hogy le is írjam valóban és valahogy el is juttassam hozzá. Mindenesetre az álmomra kihatással volt, és nem is először. Álmomban megkérdezhettem tőle mindent, amit szerettem volna, kérhettem egy ölelést, tehát csupa olyan dolgot, ami a való életben lehetetlen, és talán csak nagyon keveseknek adatik meg. Aztán reggel, amikor eszembe villant mit is álmodtam, széles mosolyra húzódott a szám. Nem vagyok költő vagy író, és nincs is érzékem a szavakhoz, de azt kívánom, hogy mindenkinek ilyen szép álmai legyenek.

3 megjegyzés:

L.P.L.P.N.A.D. írta...

"A szerencse a bátraké, ifjú amazon,..." (Rajtam kívül csak te tudod, honnan idéztem.) Legyen annyi kitartásod, vesztenivalód nincs! És ha egyazon színészre gondolunk, szerintem érdemes azt a levelet elküldeni.

Patiszon írta...

Nem a bátorságon múlik. Csak tudom, hogy annyira kicsi az esélye a több ezer hasonló rajongói levél mellett az enyémnek, hogy csak na. Nincs értelme, így szerintem jobb, félig-meddig magamban.
:) 2 bejegyzéssel lejjebb találod a színészt. Te kire gondoltál? :)

L.P.L.P.N.A.D. írta...

Hosszú viszontagságos évek során megtanultam valamit: amíg akárminek is csak egy mákszemnyi lehetősége is fennáll (márpedig lehetetlenek nincsenek), addig érdemes megpróbálni. Egyébként egyazon színészre gondoltunk. :)