szerda, június 20, 2012

Hétvége - MTT szülinap

10 éves lett az MTT. Nagy idő, ha azt nézzük, hogy honnan indultunk.
Én csak 2004-ben kerültem az MTT közelébe. Emlékszem, hogy megnéztük barátnőimmel a filmet, kölcsönkaptuk a könyvet az osztályfőnökünktől. Én akkor még csak az origo A gyűrűk ura fórumára vetődtem el. Ott ismerkedtem meg Vardával, ő mutatta meg a tolkien.hu fórumot. Az első találkozásom az MTT-vel a 2003-as LEP volt. Bár akkor egyáltalán nem tudtam, hogy mi is az MTT. Aztán a következő LEP-en is ott voltam. Viszont az első igazi találkozás a 2004-es farsang volt. Az nagyon emlékezetes volt számomra, mert senkit sem ismertem, csak a barátnőmet, akivel együtt mentünk el az ipartestület székházába. Még a jelmezversenyen is szerepeltünk, tündéknek öltöztünk. Itt ismerkedtem meg Peredhillel, aki aztán táncolni is felkért, és ő volt az, aki Beltaine-re is elvitt. Az egyfajta sokk volt nekem, mert életemben annyi puszit még nem adtam és nem kaptam, mint akkor. Peredhil mindenkinek bemutatott, voltunk vagy ötvenen. És innentől nem volt megállás :) Jártam a Tolkien Klubra, ami az Eötvös kollégiumban volt, aztán az első táborom a 2005-ös várgesztesi volt - nagy élmény :) És még itt vagyok. Sőt, "szintet léptem", a tavalyi és az idei táborban is a kiránduló rendet/csapatot vezet(t)em.

Amit köszönhetek a Társaságnak:
- hogy vannak. Ennyi.
- a táborokat egytől-egyig, bár 2005 óta kettőt ki kellett hagynom.
- a barátokat, akiket ott ismertem meg.

I love you MTT :)

Nincsenek megjegyzések: